توضیحات آگهی

آبگرمکن های برقی بدون مخزن ویتو  مدل Flow  از ابعادی به ارتفاع 370 و عرض 235 و عمق 94 میلی متر برخوردار است و می توان آن را به سیستم مرکزی منزل ,باغ ,ویلا ,محل کار وصل کرده وبه طور همزمان میتوانید در حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه ابگرم موردنیار را تهیه کنید و به طور کل در کوچکترین فضایی که در اختیار دارید حتی زیرسینک ظرفشویی نصب نمایید. برای اطلاع بیشتر از اندازه واقعی دستگاه فیلم هایی که در همین صفحه منتشر شده را مشاهده نمایید.

حداکثر توان این  دستگاه  7500 کیلو وات میباشد و باید آن را به برق تک فاز وصل نمود. و فقط در زمان استفاده از ابگرمکن برق مصرف میشود وزمانی که استفاده نمیکنید در حالت استند بای میباشد و برق مصرف نمیکند ودر مصرف برق شما بسیار صرفه جویی میشود. پس از نصب آبگرمکن برقی بدون مخزن زودجوش  ویتو مدل Flow  هنگامی که آبگرمکن را روشن می کنید، در ظرف مدت چند ثانیه آب را به دمایی که تنظیم کرده اید خواهد رساند و شما همیشه می توانید با استفاده از این آبگرمکن زود جوش، آب داغ در اختیار داشته باشید.

همچنین اگر در مناطقی زندگی می کنید که ممکن است با افت فشار آب مواجه شوید، خیالتان با این آبگرمکن آسوده خواهد بود، زیرا این دستگاه قادر است با فشار کم آب نیز آب داغ مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار دهد. استفاده از آبگرمکن برقی مدل Flow  ویتو بسیار ساده است و هنگامی که درجه آب به دمای بالایی برسد دستگاه به صورت خودکار از آسیب رساندن به دستگاه جلوگیری خواهد کرد.

ضرورت دارد قبل از خرید با مشاورین فروش ارتباط بر قرار فرمایید.

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ابگرمکن برقی بدون مخزن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *