توضیحات آگهی

فروشگاه اینترنتی کسرا تاسیسات اصفهان
تکنولوژی اینورتر: شرکت ال جی با استفاده از تکنولوژی اینورتر توانسته تا ۶۰% در مصرف برق صرفه جویی کند.
کنترل فعال انرژی: اگر دکمه عملکرد کنترل مصرف انرژی فشار داده شود، فرکانس حداکثری موتور محدود می شود تا میزان مصرف انرژی کنترل شود، که در 3 مرحله قابل انجام است.
فین های طلایی: با بکارکیری پره های (فین های) طلایی در قسمت خارجی دستگاه (کندانسور)، مبدل حرارتی از خوردگی و فرسایش حاصل از شرایط آب و هوایی خارجی در امان می ماند.
پلاسمستر آیونایزر: فیلتر پلاس مستر آیونایزر با تولید بیش از ۳ میلیون یون در هر دقیقه باعث ازبین رفتن تمام ذرات آلرژی زا، ویروس ها، باکتری ها و دیگر ذرات معلق در فضا می شود و تمام اجسام موجود در فضای کاربر از جمله مبل، پرده و حتی لباس ها را هم یونیزه می کند.
فیلتر محافظ دو گانه: این فیلتر قابلیت حذف ذرات و باکتری ها تا قطر بیشتر از 10 میکرون را دارا می باشد.
تمیز کننده خودکار پلاسمستر: دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، قادر به رفع باکتری ها و بوهای نامطبوع موجود بر روی اِواپراتور یونیت داخلی می باشد.
13 متر قدرت پرتاب باد: دستگاه های تهویه مطبوع ال جی، هوای خنک را تا فاصله 13 متر در سرتاسر محیط هدایت کرده و فضایی خنک را در فضاهای بزرگ بوجود می آورد.
پخش هوای ۴ جهته: این سیستم سبب می شود تا با توزیع باد در چهار جهت، تمامی فضای کاربر به طور یکسان خنک شود.
خنک کنندگی سریع: طراحی بهینه خروجی هوا، باعث انتشار جریان هوایی قدرتمند می‎شود که اتاق را به‎سرعت خنک می‎کند.
سطح صدای 19 دسی بل: دستگاههای ال جی با بهره گیری از تکنولوژی BLDC در موتور فن دستگاه و همچنین پره های مورب در بلور فن باعث کاهش سطح صدا تا 19 دسی بل گردیده است.
حالت خواب عمیق: با فعال کردن این قابلیت از طریق کنترل، دستگاه به صورت خودکار هر ۳۰ دقیقه یکبار دما را یک درجه افزایش می دهد و این فرآیند در زمان استراحت، با افزایش ۲ درجه ای دما همراه خواهد بود.
طراحی زیبا: ظاهر دستگاه‌های تهویه مطبوع ال‌جی بسیار زیبا و منحصر بفرد بوده و زیبایی خاصی را به محیط می بخشد.
نصب آسان و سریع: طراحی دقیق اجزای مربوط به قسمت نصب سیستم تهویه مطبوع ال جی، امکان نصب ساده آن را فراهم آورده است. و به تعداد نفرات کمتری برای نصب دستگاه نیاز می باشد و همچنین نصب دستگاه در مدت زمان بسیار کوتاه تری صورت می پذیرد.

اصفهان – خیابان اردیبهشت جنوبی
کوچه غروی – پلاک 20
تلفن: 32360625-031
تلفن همراه: 09133060157

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اسپلیت ال جی نکست وان اینورتر 9000”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *