توضیحات آگهی

داکت اسپلیت امروزه یکی از رایج ترین سیستم‌های سرمایش و گرمایش است که از بارزترین ویژگی‌های این سیستم، تهویه کلیه فضاها در یک واحد آپارتمان به صورت همزمان با اجرای کانال‌ها در بالای سقف کاذب است. استفاده از داکت اسپلیت‌ها برای سرمایش و گرمایش آپارتمان‌های مسکونی، اداری، برج ها، ویلاها و … کاملا مناسب است.

اجزای تشکیل دهنده داکت اسپلیت
داکت اسپلیت درست همانند اسپلیت دیواری از بخش هایی تشکیل شده است که این بخش ها به صورت مکمل عمل کرده و عمل سرمایش هوا در تابستان و عمل گرمایش هوا را در زمستان انجام می دهند. داکت اسپلیت از 2 بخش اصلی تشکیل شده است که اولی بخش بیرونی است و کندانسور نام دارد، دومی که در قسمت داخلی فضا( در درون سقف کاذب) نصب می شود، یونیت داخلی یا هواساز نام دارد. بین بخش بیرونی و بخش داخلی لوله هایی مسی قرار گرفته است که گاز مبرد از طریق این لوله های مسی بین این دو بخش به جریان می افتد، هوای سرد و گرم نیز از طریق کانال ها که در سقف ها تعبیه می شوند به جریان افتاده و سرمایش و گرمایش فضا را انجام می دهند.

دربخش بیرونی(کندانسور) گاز مبرد خنک شده و از طریق لوله مسی به یونیت داخلی(هواساز) منتقل می شود، پروانه یا فنی که در بخش داخلی قرار گرفته است هوا را در بین کویل ها که حاوی گاز مبرد سرد هستند، به جریان انداخته و به بیرون ( از طریق کانال ها) منتقل می کند.شماتیکی از داکت اسپلیت را در زیر مشاهده می فرمایید:

آدرس: استان بوشهر – شهر بوشهر – خیابان کارگر (هلالی ) – رو به روی کوچه تلاش 26

شماره های تماس
خط ویژه: 31431-077
پشتیبانی1: 33548033-077
پشتیبانی2: 33551466-077
فکس: 33554830-077

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “انواع داکت اسپلیت از نظر مصرف برق شرکت کیان تهویه آرادکول”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *