توضیحات آگهی

اگزاست فن کانالی
نام محصول: اگزاست فن کانالی
زمان تحویل محصول : متغیر است
قیمت : تماس بگیرید
مکان مورد استفاده: در محیطهای صنعتی در تخلیه اسپری رنگ و یا دود ، تونل ها، معدن ها و …
فن لوله محوری (هواکش اکسیال کانالی) شبیه فن پروانه ای است،اما به جای قاب، الکتروموتور و پروانه درون محفظه ای به شکل استوانه قرار می گیرند و پروانه ای چهار الی هشت پره با طراحی آیرودینامیکی یا مسطح دارد.

توضیحات تکمیلی محصول
استوانه کارایی هواکش را افزایش می دهد و طوری طراحی شده که با نوک پره ها فاصله کمی داشته باشد.اتصال الکتروموتور در این نوع فن ها می تواند بصورت مستقیم یا تسمه پولی باشد بطور مثال برای کاربردهای صنعتی جهت تخلیه اسپری رنگ یا تخلیه دود به جهت عدم برخورد هوای آلوده با الکتروموتور و آسیب رسانی به آن از اتصال تسمه پولی استفاده می گردد.

فن پره محوری (جت هواکش) مانند فن های لوله محوری بوده اما با این تفاوت که قبل از فن پره های راهنما اضافه می شوند و همچنین تعداد پره های پروانه افزایش می یابد. پره های راهنما جریان هوا را مستقیم می کنند و بازدهی هواکش و قابلیت های مربوط به فشاراستاتیک را بهبود می بخشند. این پره ها موجب می شوند این هواکش، پربازده ترین هواکش محوری باشد.این هواکش ها معمولا در کانال ها به جای هواکش های گریز از مرکز به کار می روند،مخصوصا وقتی که محدودیت فضا وجود دارد.هواکش های پره محوری صدای بسیار زیادی تولید می کنند. در این نوع فن ها اتصال الکتروموتور به پروانه یا بصورت مستقیم بوده یا بصورت کوپلینگی می باشد.فن های نصب شده در تونل رسالت از این دسته از فن ها می باشد.

با ما تماس بگیرید
مدیرعامل 09124598284
مدیرفروش 09121865671
خدمات 09126851192
طراح،مشاور 09177002700

به دفتر ما بیایید
شیراز،شهرک بزرگ صنعتی

به ما ایمیل بزنید
koolakfan@gmail.com

ساعات کاری شرکت
شنبه تا پنج شنبه

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “اگزاست فن کانالی شرکت کولاک فن”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *