توضیحات آگهی

از مزایای برج خنک کننده فایبر گلاس طرح مکعبی می توان بکارگیری الیاف و رزین مرغوب ، مناسب قطعاتی که دائماً در معرض تماس با آب و بخار قرار دارند را نام برد.همچنین برج خنک کننده فایبر گلاس طرح مکعبی را می توان بسیار آسان و سریع در محل مورد نظر نصب کرد.

برج خنک کننده فایبر گلاس طرح مکعبی دارای نازل های ویژه ( Nonclogging ) از جنس ABS بوده که باعث عدم گرفتگی مسیر جریان اب می شود.

20% جایگیری کمتر نسبت به برج خنک کننده های مدور و کاهش قابل توجه در میزان پرت آب بدلیل استفاده از قطره گیر از دیگر مزایای برج خنک کننده فایبر گلاس طرح مکعبی می باشد.

اجتناب از بارگذاری بر روی پیچ و مهره ها در بافت های کامپوزیت و طراحی با قابلیت حمل از طریق آسانسور یا راه پله ، جهت نصب در مکان های مرتفع بدون نیاز به جرثقیل

پوشش ویژه و مقاوم در برابر اشعه U.V. در کنار بکارگیری پروانه های فایبرگلاس یا پلی آمید با مقطع ایرفویل لوله ورودی آب از جنس پلی اتیلن فشار قوی یا گالوانیزه ضخیم

امکان طراحی و ساخت با حوضچه بتنی و استراکچر قوی با ضخامت زیاد و طرح ظاهری زیبا دارای الکتروموتور اروپایی IP55 ، کلاس F ، کوپل مستقیم و گیربکس آلمانی جهت مواردی که نیاز به کاهش دور وجود دارد.

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برج خنک کننده فایبر گلاس طرح مکعبی — شرکت سار آفرین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *