توضیحات آگهی

دریچه های ضد انفجار Blast Valve
قابلیت تحمل موج انفجار ۲ مگا پاسکال برای مدت طولانی و ۱۰ مگا پاسکال برای مدت کوتاه
فریم از جنس گالوانیزه یا Stainless Steel
ماژولها از جنس آلیاژ آلومینیوم ریختگری شده

 

توضیحات فنی دریچه های ضد انفجار Blast Valve :

  • دریچه های ضد انفجار بر روی ورودی های هوای تازه و جهت جلوگیری از نفوذ موج انفجار به داخل ساختمانهای Blast Proof مورد استفاده قرار میگیرند.
  • این تجهیزات دارای فریم مورد نیاز جهت نصب روی دیوار و ماژول های ضد انفجار که حسب ابعاد Opening روی دیوار انتخاب می گردند.

ویژگی های دریچه ضد انفجار:

  • این نوع از دریچه‌ها به دلیل نحوه ساختی که دارند؛ به شکل کاملا اتوماتیک باز و بسته می‌شوند و امکان ارتباط آن‌ها با سیستم کنترل نیز وجود دارد.
  • در برخی از موارد این نوع از دریچه‌ها قابلیت تحمل موج انفجار تا حدود ۲ مگا پاسکال را جهت مدت‌های طولانی را دارد. البته در مدت زمان‌های کوتاهتر این فشار تا ۱۰ مگا پاسکال نیز می‌رسد که بسیار حائز اهمیت خواهدبود.
  • دریچه ضد انفجار را می‌توان در داخل کانال نیز نصب کرد.

قابلیت های دریچه های ضد انفجار:

  • ریست اتوماتیک و بهرمندی از سریعترین زمان باز و بسته شدن مسیر هوا
  • ساختار ایمن به دلیل وجود فنرهای متحرک داخلی
  • عملکرد با اختاف فشار ۱ و ۲ بار در دو طرف
  • ساختار بسیار مستحکم و مطمئن در برابر موج انفجار

ساخت و نصب

بدنه و پره‌های دریچه از جنس استیل ساخته می‌شود و یک چهارچوب مستحکم دارد. این چهارچوب قابلیت نصب و اتصال روی دیوار، درهای دولنگه و تک لنگه را براساس ابعاد فراهم خواهدکرد. عموما فریم‌ها از جنس گالوانیزه یا استیل ضدزنگ و ماژول‌های آن را از متریال‌هایی همچون آلیاژ آلومینیوم ریختگری شده می‌سازند.

به طور کلی این تجهیزات فریم و قاب مناسب جهت نصب بر روی ماژول‌های ضدحریق و ضدانفجار را دارا می باشند. این قاب‌ها حتی امکان نصب روی دیوار را نیز برای این تجهیزات فراهم می‌کند. با این حال دریچه‌های ضد انفجار یا blast proof اغلب در ورودی های هوای تازه قرار می‌گیرند که از این طریق از نفوذ موج انفجار به درون بناهای مختلف جلوگیری کنند.

در خصوص درب‌هایی که به صورت ضدانفجار ساخته می‌شوند؛ جنس استیل ضدزنگ درب‌ها با پوشش ضدخوردگی عرضه می‌شود که این امر به افزایش ماندگاری آن کمک زیاد می‌کند.

 

تماس با هیوا صنعت

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دریچه های ضد انفجار Blast Valve شرکت هیوا صنعت”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *