توضیحات آگهی

فن های پلاستیکی از جنس پلی آمید بوده و با نصب الکتروموتورهای کم صدا و طراحی صحیح پایه موتور موجب می گردد که دستگاه با حداکثر هوادهی و حداقل صدا مورد استفاده قرار گیرد.

دقت در ساخت و بالانس فن های پلاستیکی و عدم استفاده از فن های فلزی عاوه بر اینکه از وزن دستگاه می کاهد، ضمن حفظ استحکام کافی، از مشکلات مربوط به لرزش نیز پیشگیری می نماید.

همچنین با کاهش توان الکترو موتورها از مصرف برق و هزینه های مربوطه کاسته می شود.

محاسبه ظرفیت فن کویل امری ساده و در عین حال زمان بر است و پارامترهای زیادی مانند ارتفاع از سطح دریا، دمای هوای ورودی و خروجی فن کویل، دمای آب ورودی و خروجی فن کویل، رطوبت نسبی محیط و … در تعیین ظرفیت آن تاثیرگذار هستند.
ظرفیت فن کویل را به دو روش محاسبات مهندسی، محاسبات سرانگشتی می توان بدست آورد. در روش محاسبات مهندسی تمام مشخصات فیزیکی ساختمان و هوای محیط داخلی و خارجی باید در دسترس باشد. (مشخصاتی مانند جنس دیوارها، درها، پنجره ها، ضریب هدایت حرارتی آنها، کاربری ساختمان، تعداد افراد، نوع فعالیت افراد در محیط، تجهیزات گرمازای نصب شده در محیط و …) اما از آنجایی که در عمل دسترسی به تمام این اطلاعات برای ساختمان های قدیمی و بدون مستندات مهندسی دشوار است، به همین جهت در این ساختمان ها محاسبه ظرفیت فن کویل به صورت سرانگشتی انجام می پذیرد.

روش محاسبات مهندسی:

قدم اول محاسبه بار برودتی ساختمان است. این کار معمولا توسط مهندسین مشاور تاسیسات مکانیکی انجام می شود.
با داشتن بار برودتی ساختمان، حجم هوادهی فن کویل قابل محاسبه خواهد بود. برای این منظور از فرمول زیر استفاده کنید یا از محاسبه گر آنلاین بار برودتی ما استفاده کنید.

تهران، مطهری، نرسیده به لارستان، پلاک ۴۴۰

۰۲۱۴۱۷۴۹

info@greenac.co

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فن کویل گرین”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *