توضیحات آگهی

ویژگی ها و مشخصات فنی  مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260

مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260 از جدیدترین محصولات گروه صنعتی شوفاژکار می باشد که به تازگی توسط شرکت معرفی شده است . راندمان بسیار بالا ٬ کارکردی کم صدا و طول عمر بالا از ویژگی های بارز مشعل های موتورخانه ای شوفاژکار هستند .

نصب مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260 حتما باید توسط تکنسین های معتبر شوفاژکار انجام شود تا گارانتی کالا معتبر باشد . شما عزیزان می توانید جهت مشاهده سایر مشخصات فنی محصول به قسمت اطلاعات بیشتر کالا مراجعه بفرمایید .

محاسبه ظرفیت مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260

آیا مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260 برای ظرفیت گرمایی مورد نیاز مناسب است ؟ محاسبه ظرفیت گرمایشی ساختمان ها نیازمند محاسبات و اطلاعات دقیقی در رابطه با ساختمان است . معمولا کارشناسان تاسیسات به کمک نرم افزارهای مختلف این کا را انجام می دهند تا عدد دقیق ظرفیت را به دست آورند . اما شما عزیزان می توانید با محاسبات سرانگشتی تا حدودی ظرفیت دیگ آبگرم موتورخانه خود را به دست آورید .

برای محاسبه ظرفیت دیگ مورد نیاز موتورخانه ابتدا باید مساحت بنای مفید کل ساختمان را محاسبه کنید . عدد به دست آمده را در ضریب آب و هوایی همان منطقه ای که هستید ضرب کنید . ضریب آب و هوایی عددی بین 110 الی 145 می باشد که هر چه قدر محیط سردسیرتر باشد ٬ باید از ضریب بالاتری استفاده شود . حال به ازای هر سرویس حمام و دست شویی ٬ 10/000 الی 15/000 کیلوکالری در نظر بگیرید و با عدد قبلی جمع کنید . ظرفیت به دست آمده ظرفیت دیگ آبگرم موتورخانه شما می باشد . البته در محاسبات انجام شده استخر و جکوزی در نظر گرفته نشده است . با افزایش 10 الی 15 درصدی ظرفیت دیگ آبگرم موتورخانه ٬ ظرفیت مشعل به دست می آید .

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “مشعل گازسوز شوفاژکار مدل CKI-G260”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *