توضیحات آگهی

پنل خورشیدی مونو کریستال
پنل خورشیدی پلی کریستال
صفحات فتوولتاییک (نواری)

با انتخاب پنل خورشیدی شما مصرف کننده می توانید با انواع متنوعی از پنل خورشیدی آشنا شوید.  پنل خورشیدی مونو کریستال به صورت تک کریستالی بزرگ ساخته می شود که در صورت سطح یکسان صفحه خورشیدی ، بالاترین توان الکتریکی را در خروجی ایجاد می نماید. بهتر است بدانید که در مکان ها و ناحیه هایی که در دارای تابش آفتاب بیشتری و با افزایش دما کاهش پیدا می کند مورد استفاده قرار می گیرند و این گونه پنل ها ناحیه ای که بازتابش بیشتری دارد دارای بازدهی بالاتری می باشد .

پنل خورشیدی پلی کریستال در مناطق گرمسیر مناسب تراست به این دلیل که سطح آن روشن تر و انرژی تابشی خورشید را جذب می کند و افزایش مقاومت در اثر گرم تر شدن افت توان پنل خورشیدی کمتر می باشد . بازرگانی اینورتر گروپ ، دارای برترین پنل خورشیدی پلی کریستال که از نظر راندمان و بهره برداری دارای محیط کمتری برای نصب احتیاج است را تولید می نماید. پنل خورشیدی پلی کریستال ارزان تر و قیمت مناسب تر ، نسبت به مونو کریستال می باشند.

صفحات فتوولتاییک(THIN FILM)
سلول خورشیدی (صفحات فتوولتاییک نواری) یک صفحه خورشیدی بسیار نازک از ماده فتوولتاییک قرار می دهند . زمانی که میزان فضا به طور محدود نداشته باشیم از این نوع پنل خورشیدی استفاده می شود و به صورت انعطاف پذیری تولید می شود و ظاهری هم شکل دارد .

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پنل خورشیدی مونو کریستال”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *