توضیحات آگهی

دارای دو مبدل حرارتی مجزا برای آب مصرفی و گرمایشی است. این موضوع در اغلب مدل‌های تولیدشده اخیر شرکت ایران رادیاتور به صورت دو مبدله ارائه شده است و راندمان دستگاه‌ها را به بالای 90 درصد رسانده است. مبدل اصلی تعبیه شده بر روی پکیج ایران رادیاتور24000 مدلK 24FF، به صورت Gas Water Heat است که وظیفه تامین حرارت برای آب گرمایشی را دارد. این مبدل به صورت طبیعی در فصول سرد سال فعال می‌شود و قابلیت‌های بالای آن منجر به بهبود وضعیت فرآیند تامین هوای گرم برای فضاهای مختلف خواهد شد. مبدل دیگر به کار گرفته شده در ساخت این پکیج، به صورت Water Heat بوده و معمولا از حالت صفحه‌ای تشکیل می‌شود که برای تامین آب مصرفی گرم مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدون شک میزان استفاده از این مبدل در فصول گرم بیشتر از سایر مواقع خواهد بود. این طراحی دو مبدله و مجزا، سبب می‌شود که دستگاه پکیج K 24FF، از قدرت و توان بالاتری بهره مند شود و عمر آن نیز در مقایسه با دستگاه‌های تک مبدل بیشتر باشد. فشار کاری بر روی این دو مبدل به صورت استاندارد توزیع می‌شود و هیچ اختلالی در روند اجرای وظایف آنها پدید نخواهد آمد.

با توجه به استفاده از آب به عنوان واسط انتقال حرارت، امکان رسوب گیری قطعات و بخش‌های درگیر در این فرآیند وجود دارد. شرکت ایران رادیاتور در توصیه‌های خود برای نصب و راه اندازی، دستور اکید به استفاده از رسوب گیرهای پلی فسفات در مبدا ورودی آب می‌دهد. این موضوع اثر خود را در بلند مدت برای حفظ توان پکیج نشان خواهد داد و به وضوح مشاهده خواهید کرد که رسوبات تشکیل شده، مانع چندانی برای انتقال حرارت در بخش مبدل‌ها نخواهند بود.

همچنین شرکت ایران رادیاتور برای حفظ ایمنی کاربری این دستگاه، از سیستم کنترل نوسان دما استفاده کرده است. دمای آب به صورت مداوم توسط حسگرهای دقیق رصد می‌شود تا نسبت به تثبیت آن در زمان‌های مختلف اقدام گردد. این نوسانات عامل عدم رضایت در بسیاری از پکیج‌ها است که ایران رادیاتور از طریق سنسورهای متناسب با این عملکرد، آن را کنترل کرده است. سنسورهای دیگری برای کنترل فشار هوا در پکیج مورد استفاده قرار گرفته اند. این حسگرها نیز برای کنترل مسدودی‌های احتمالی در مسیر دودکش و خروجی گازهای سمی به کار گرفته می‌شوند که عامل نجات دهنده بسیار موثری برای این منظور می‌باشند.

پکیج مدل K 24FF ایران رادیاتور، یک دستگاه با امکان نصب در فضای آزاد است. این امکان از طریق سیستم‌های ضد یخ زدگی به وجود آمده است و هیچ عامل تهدید کننده‌ای برای فعالیت آن در فصل بسیار سرد زمستان نخواهد بود. بنابراین با نصب در فضای باز مانند تراس‌ها و بالکن ها، صدای تولیدشده دستگاه نیز به اهالی داخل انتقال داده نمی‌شود و از این لحاظ نیز کاملا مطبوع خواهد بود. همچنین با توجه به اینکه امکان خروج دودکش دوجداره فن دار این دستگاه به حالت‌های عمودی و افقی وجود دارد، هیچ محدودیتی درباره موقعیت و شکل نصب نیز وجود نخواهد داشت. هرچند باید به این نکته اشاره کرد که معمولا در نصب و راه اندازی سیستم‌های پکیج باید از استانداردهای مصوب شرکت گاز پیروی کرد و بدون رعایت نکات تاکید شده از سوی آنها، امکان بهره برداری نخواهد بود.

سیستم‌های ایمن ساز دیگری مانند بای پس و هواگیری نیز بر روی این دستگاه اجرا شده است. از سوئیچ هوای مخصوصی برای کنترل فشار هوا در داخل محفظه احتراق بهره برداری می‌شود که با توجه به نیاز آن، قادر به تامین هوای موردنیاز سوخت را خواهد بود. پمپ قدرتمند دیگری همراه با هد استاتیک بالا برای پکیج تدارک دیده شده است.

02188846273

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج ایران رادیاتور24000 مدلK 24FF”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *