توضیحات آگهی

پکیج ECO 22 ایران رادیاتور

پکیج eco 22 ایران رادیاتور

شرکت ایران رادیاتور یکی از شرکت های مطرح در زمینه تولید سیستم های گرمایشی می باشد. یکی از مشهورترین محصولات این شرکت پکیج eco 22 ایران رادیاتور است. این سیستم به گونه ای تولیدشده که نسبت به آبگرم کن های دیواری و شوفاژخانه کاربرد گسترده و مزایای زیادی دارد. نوسانات دمای آب در هر ساعت شبانه روز به صورت غیرمحسوس تنظیم شده و به هیچ وجه حین کارکرد صدایی از این سیستم نخواهید شنید. از دیگر مزایای خوب پکیج eco 22 ایران رادیاتور می توان به راندمان بالا در مقایسه با شوفاژخانه اشاره کرد. همان گونه که می دانید راندمان بالا موجب افزایش چشم گیر بازدهی محصول خواهد شد.

از جمله ویژگی های مطلوب استفاده از پکیج به جای موتورخانه  و… می توان به اشغال فضای بسیار کم نسبت به آبگرمکن دیواری و شوفاژخانه مرکزی اشاره کرد.

برخی از حروف های نوشته شده بر روی محصولات ایران رادیاتور، نشان دهنده برخی اطلاعات مهم و کاربردی هستند. به عنوان نمونه حرف B نشان دهنده تک مبدل بودن محصول و حروفی نظیر L، E، K و M نشان دومبدل بودن دستگاه هستند.

ناگفته نماند که حروف CF  نشان دهنده بدون فن بودن و FF نشان دهنده دوجداره بودن دستگاه است. تمامی پکیج های تولیدی شرکت ایران رادیاتور مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی هستند. ظرفیت این سیستم های گرمایشی با در نظرگرفتن موقعیت ساختمان، شرایط آب و هوایی و نوع عایق بندی مشخص می گردد.

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پکیج ECO 22 ایران رادیاتور”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *