توضیحات آگهی

داکت اسپلیت ۳۶۰۰۰ صباتک پر فروش ترین محصول این برند می باشد . به دلیل سبک مشابه معماری در اکثر ساختمان های جدید ایرانی و میانگین متراژ ۱۰۰ الی ۱۴۰ متر مربع مناسب ترین ظرفیت می باشد. از این داکت اسپلیت می توان در کاربری های متنوعی استفاده نمود. فرض کنید مالک یک خانه ی ۱۲۰ متری با دو اتاق خواب هستید . با نصب این دستگاه می توانید میزان باد مطلوبی برای اتاق های خواب و پذیرایی داشته باشید.

سرمایش داکت اسپلیت ۳ تن صباتک بسیار مناسب می باشد . چرا که کمپرسور اسکرال کوپلند استفاده شده در این مدل سرمایش ایده ال را تضمین می دهد. البته گرمایش این داکت اسپلیت نیز از طریق یک کویل آب گرم قوی تامین می شود.

ویژگی های داکت اسپلیت ۳۶۰۰۰ صباتک
مصرف برق این دستگاه چیزی حدود ۱۵ آمپر می باشد که ظاهراً از مصرف دستگاه های اینورتر بیشتر به نظر می رسد. اما نکته ی قابل توجه در این موضوع این است که به دلیل زیر بار بودن حداکثری دستگاه های اینورتر با این ظرفیت برای واحدی با متراژ ۱۲۰ متر اغلب آمپر مصرفی بین ۱۷ الی ۱۸ می باشد. کمپرسور اسکرال کوپلند یکی از کم مصرف ترین کمپرسور های دور ثابت دنیا می باشد.

قیمت داکت اسپلیت
قیمت داکت اسپلیت های ۳۶۰۰۰ صباتک مدل STDA نسبت به قطعات مصرفی بسیار مناسب می باشد. بلور فن های سایلنت هواساز در این مدل داکت اسپلیت این دستگاه را از دستگاه های دیگر بازار متمایز نموده است. گارانتی ۵ ساله ی کمپرسور و سایر قطعات نیز از جمله ویژگی های مثبت این دستگاه می باشد.

شما میتوانید جهت آشنایی بیشتر با مشخصات فنی این دستگاه منطبق با کاتالوگ اورجینال کمپانی صباتک به قسمت مشخصات فنی در این صفحه مراجعه نمایید.

مشاوره اجرای سیستم تهویه مطبوع
در صورتی که پرسش خاصی ذهن شما را مشغول کرده است فورا با کارشناسان دماپا تماس گرفته و پاسخ مناسب دریافت نمایید. همچنین با درخواست اعزام کارشناس از جانب دماپا ی توانید بهترین تصمیم را بگیرید.

تماس با ما
کرج – میدان استاندارد – سایت اصناف – بلوک ۱۵
۰۲۱-۹۱۰۲۹۱۲۹
۰۹۱۲-۵۴۹۶۱۴۸

محل تبلیغ شما

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “۳۶۰۰۰ صباتک مدل STDA در فروشگاه اینترنتی دماپا”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *