نحوه نصب کولر گازی

نحوه نصب کولر گازی

شاید طریقه صحیح نصب انواع کولر گازی کار ساده به نظر بیاید. در صورت به وجود آمدن هر گونه اشتباه در مراحل نصب و راه اندازی دستگاه امکان دارد آسیب هایی به دستگاه وارد شود. در واقع در صورتی که نصب کولرگازی شما صحیح انجام نشود موجب هدر رفتن هزینه و عدم کارایی کولر گازی شما می شود. برای پیشگیری از بروز چنین مشکلاتی بهتر است که جهت نصب این دستگاه از یک تکنسین حرفه ای کمک گرفته و به این ترتیب از عملکرد بی نقص کولر گازی خود مطمئن شوید.

نکاتی که باید در نصب کولر گازی رعایت کنید :

– از نور مستقیم خورشید و منابع گرما بپرهیزید.

– از مکان‌هایی که در آن ممکن است گاز نشت کند و یا غبار نفت یا گوگرد وجود دارد بپرهیزید.

– پنل داخلی کولر گازی (اسپلیت) به حداقل ۶ اینچ یا به عبارتی ۱۵ سانتی متر فضای باز در اطراف، بالا و دو طرف نیاز دارد و این واحد باید حداقل ۷ فوت، به عبارتی ۲٫۱۳ متر بالاتر از سطح زمین باشد.

– پنل داخلی کولر گازی را حداقل ۳٫۳ فوت (۱ متر) دورتر از آنتن، برق یا خطوط اتصال که برای تلویزیون، رادیو، سیستم امنیت منزل آیفون یا تلفن استفاده شده است، نصب کنید. نویز الکتریکی این منابع می‌تواند موجب بروز مشکلات عملیاتی در کولر گازی (اسپلیت) شما بشود.

– دیوار باید برای نگه داشتن وزن واحد دیواری کولر گازی به اندازه کافی محکم باشد. ممکن است به ساخت یک فریم از چوب یا فلز برای پشتیبانی از آن نیاز داشته باشید.

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *